What a Great Game, You Should try

23 Aralık 2011 Cuma

YETER...

Şimdi mutlu olduğunu Mu zannediyorsun?
Sen mutluluğun ne olduğunu
Asla bilemeyeceksin
Hayatın boyunca hep bana
Yaptıklarının cezasını çekeceksin.
Yediğin her lokmada,
Aldığın her nefeste,
Attığın her adımda,
doğan her güneşte bunların
Bedelini ödeyeceksin...
Pişman olacaksın,
Dönmeye çalışacaksın
Ama beni içine attığın
Karanlığın kör kuyularında
Kaybolacaksın!
Ve gittin...
Sadece bitti dedin.
Fazlasına gerek yoktu zaten.
Herkes anlamak istediğini anlardı değil mi.?
Ama inan hiçbir şey anlamıyorum.
... Sana lanetler mi yağdırmalıyım, yoksa yolun açık olsun mu demeliyim.?
Yok bu çok fazla, dilerim Allah'tan bensiz gittiğin hiç bir yol açık olmasın.!
Sensiz aldığım nefes nefes değilken, bensiz aldığın nefes nefes olmasın.
En sevdiğim hayallerimi, en büyük kabusa çevirenleri, elbet bir gün en tatlı rüyalarından uyandırırım..!!
Ben yokluğunu selamlarken dilerim sen varlığımı daima ara. Benim yokluğum senin ızdırabın, senin yokluğun benim imtihanım olsun.!
Üzülmüyorum.. Çünkü hayatımdan çıkan hiç kimsenin hayatımda yeri yok. Düşünüyorum da değersizlere bu satırlar bile çok. Yüreğinden yüreğimi uzaklaştıran yürekler, dilerim YÜREĞİNE SİNMESİN YAR..!!!
BEDDUA Etmek BANA Göre Değil..! Kalbimi Kıranlar BELALARINI Değil, Ruhlarının LAYIĞINI Bulsunlar O Bana YETER..!



0 yorum:

Yorum Gönder