What a Great Game, You Should try

16 Temmuz 2011 Cumartesi

EN GÜZEL SÖZLER


 

***Ne kadar gİdİşİne ses etmesem de, bİr başkasının senİn İçİnİ ısıtacağını bİlmek; benİm hep İçİmİ üşütecek…


***Baktığım her kişi de seni görmek değil de; o kişinin sen olmadığını bilmek
‘Beni  kahreden’…

***Gözüm de bir damla yaş olsan seni kaybetmemek için bir ömür boyu ağlamazdım…

***Biz de bilirdik koLPAdan sevmeyi, sosyete yalakası olup yalandan sevilmeyi,
Ancak felsefe edinmişiz hayata delikanlıca yürümeyi…

***Ateşim ol  ama yakma, yağmurum ol ama ıslatma
Rüzgarım ol ama savurma, sevebildiğin kadar sev
Ama beni sensiz bırakma…

***Diyecek hiçbir sözüm yok. Sen gitmeyi seçtin.
Bir tek teşekkür ediyorum sana neden mi?
Bana acıyı öğrettin… Terkedilmeyi öğrettin… Uykusuz geceleri öğrettin…
Soğuk kaldırım taşları üzerin de günlerce dönecek diye beklemeyi öğrettin…
Ama en önemlisi ne biliyor musun?
İnsanlara hak ettiğinden fazla değer vermemeyi öğrettin…


0 yorum:

Yorum Gönder