What a Great Game, You Should try

17 Temmuz 2011 Pazar

EN GÜZEL SÖZLER(2)

*** Başkalarıyla  olsam da, kalbim de hep sen varsın ve her zamanda sen olacaksın… Elveda bana gölgem kadar yakın olan hayalet sevgilim… :’( 


***ÖZLEDİĞİNİZ TENİN  KOKUSU BAŞKA VÜCUTLARA SİNDİĞİ ZAMAN  YANAR  ASLIN DA CANIMIZ…

***NASIL Kİ UZAKTA Kİ YILDIZ PARLAK GELİRSE İNSANA, UZAK TA OLDUĞUN İÇİN TUTKUNUM SANA! HANİ EN GÜZEL AŞKLAR İMKANSIZ GELİR YA İNSANA, İMKANSIZ OLDUĞUN İÇİN SEVİYORUM SENİ…

***Bel ki aradığını  bulamamış  olabilirsin  ben  de ;  ama unutma  ki  Bende  bulduğunu  bulamayacaksın  hiç  kimse de…

*** Sabah seni izlemesi için bir melek yolladım peşinden ama düşündüğümden de erken döndü. Ne oldu dedim? "Bir melek asla başka bir meleği izleyemez" dedi. Canım...

*** Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim, ama seni sana veremem ki.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DivesApps.CommanderEnemyZone

1 yorum:

petek31 dedi ki...

manyak sözler be

Yorum Gönder