What a Great Game, You Should try

24 Ağustos 2011 Çarşamba

KESKE BANA BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLESEYDİ

10.Sınıf İngilizce dersinde yanımda bir kız oturuyordu onun için benim en iyi
Arkadaşım diyordum, ama Ben onun ipek gibi saçlarına bakıp benim olmasını
İstiyordum, ama o bana benim ona baktığım gibi bakmıyordu bunu
biliyordum, dersten sonra kalktı ve geçen gün sınıfta olmadığı için günün
notlarını istedi ve ona notları verirken bana teşekkür etti ve yanağımdan öptü
onu çok seviyordum ama söyleyemiyordum nedenini bilmiyordum ama çok
utanıyordum.
11.Sinif
Telefonum çaldı, arayan oydu ve ağlıyordu bana
aşkın nasıl kalbini kırdığını anlattı, beni evine çağırdı, yalnız kalmak
istemediğini söyledi, bende tabi ki gittim, koltuğa, onun yanına oturdum, güzel
gözlerine bakmaya başladım ve onun benim olmasını diledim,2 saat sonra Drew
Barrymore'un bir filmi başladı ve onu izledik filmi izledikten sonra uyumaya
karar verdi, bana her şey için teşekkür etti ve beni yanağımdan öptü. Onu
arkadaş olarak istemediğimi Bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama
söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum ama çok utanıyordum...
SON SINIF
Mezuniyet balosundan bir gün önce yanıma geldi ve çıktığı çocuk hasta ve
partiye gelemeyecek dedi, benimde çıktığım biri yoktu ve 7.sinifta birbirimize
söz vermiştik eğer çıktığı biri olmazsa partilere birlikte gidecektik, "en iyi
arkadaş" olarak. Ve partiye birlikte gittik, o aksam çok güzeldi, her şey yolunda
gitti, partiden sonra onu evinin kapısının önüne kadar bıraktım, kapının önünde
ona baktım o da bana güzel gözleriyle bana gülümseyerek baktı. Onun benim
olmasını istiyordum...ama o bana benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu
biliyordum, bana "hayatimin en güzel zamanını geçirdiğini" söyledi ve yanağımdan
öptü... Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi Bilmesini istiyordum, onu çok
seviyordum ama Söyleyemiyordum nedenini bilmiyorum Ama çok utanıyordum...
Günler, haftalar, aylar geçti ve mezuniyet günü geldi çattı. Sürekli onu
izledim onun mükemmel vücudunu seyrettim. Diplomasini almak için sahneye çıkarken
sanki havada süzülen bir melek gibiydi. Onun benim olmasını istiyordum...Ama o
bana benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu biliyordum. Herkes evine gitmeden
önce yanıma geldi ve ağlayarak bana sarıldı sonra başını omzuma koydu ve "sen
benim en iyi arkadaşımsın ,teşekkürler" deyip yanağımdan öptü. Onu sadece arkadaş
olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok Seviyordum ama
söyleyemiyordum. Nedenini bilmiyorum ama çok utanıyordum...
ARADAN
YILLAR GEÇTI
Bir kilisedeydim ve o kızın nikâhını izliyorum. Evet artık
evleniyordu, onun "evet, kabul ediyorum" demesini, yeni hayatına girmesini
izledim, başka bir adamla evli olarak. Onun beni olmasını istiyordum. Ama o bana
benim ona baktığım gözle bakmıyordu bunu biliyordum. Yeni hayatına girmeden önce
yanıma geldi ve "nikâhıma geldin teşekkürler" deyip yanağımdan öptü. Onu sadece
arkadaş olarak istemediğimi bilmesini istiyordum, onu çok seviyordum ama
Söyleyemiyordum nedenini bilmiyordum ama çok utanıyordum...
YILLAR ÇABUK
GEÇTI
Su an benim bir zamanlar en iyi arkadaşım olan kızın tabutuna
bakıyorum, eşyaları toplanırken lise yıllarında yazdığı günlüğü ortaya çıktı...
Hemen günlüğünü aldım ve günlükte okuduğum satırlar şöyleydi... "Onun gözlerine
bakarak onun benim olmasını diledim... ama o bana benim ona baktığım gözle
bakmıyordu bunu biliyordum. Onu sadece arkadaş olarak istemediğimi bilmesini
istiyordum, onu çok seviyordum ama SÖYLEYEMIYORDUM. Nedenini bilmiyordum ama çok
utanıyordum…
KEşKE BANA BENİ SEVDİĞİNİ SÖYLESEYDİ.

0 yorum:

Yorum Gönder