What a Great Game, You Should try

19 Eylül 2011 Pazartesi

CEREN

Kabaran göğsüm kaybolsun aşkın kayalıklarında
Yokluğunun her şekline alıştım yokum
Yağmur kalbini kalbime doğru oysun

Bu azaba kabir gerekmez
Toprak bir dağ alametidir
Kan dolu bir kaptır göğsümde
Ben göğsümü ummana
Uykularımı yırtan o kükreyiş sesine açtım
Bana yalnız deniz akseder
Aşkının yabancısı olan her şeyden kaçtım

Senin yüzün yağmurun son yüzüdür
Ansızın çalan simsiyah bir telefonun içinde
Bitmeyen bir siren bir kartal çığlığısın
Gölgen döner durur durmadan anlatılır
Avcının vurulduğu hırçın iklimlerde

Senin yüzün kalbime çarpan Babil Kulesi
Kardeşi kardeşe çağıran bir avuç zirve
Senin yüzün bana geri verilecek
Yeryüzünün en uzun en boğuk cümleleriyle


Ey ölü çocuk ey küçük sevgili
En kısa en sıcak en şen kelime
Yeryüzü yüzünü yüzüme doğru oysun
Ruhumun ateşten dansı
Masmavi yakan o şimşek okunsun
Mermerin üşüyen kalbinde

                                                                      Ali Duman


0 yorum:

Yorum Gönder