What a Great Game, You Should try

21 Eylül 2011 Çarşamba

EDEBİYAT KÖŞESİ (9)

Kapına geldim ve ben olmaktan vazgeçtim !..Sen 'kim o'de yeter ki..!
Çünkü ; Kim olmamı istiyorsan o olmaya geldim...
                                                                                    
Hz Mevlana

Bilmiyorum ne vardı saçlarında, Rüzgar mı delice eserdi,
Gözlerim mi öyle görürdü yoksa, Saçlarının her hali hoşuma giderdi.

                                                                                Özdemir ASAF

Gece midir insanı hüzünlendiren, Yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen ?
Gece midir seni bana düşündüren, Yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen ?
                                                                                                 Özdemir ASAF

Ölebilirim bu genç yaşımda, En güzel şiirlerimi söylemeden götürebilirim.
Şimdi kavakyelleri esiyorken başımda,
Sevgilim,  Seni bir akşam-üstü düşündürebilirim.
                                                                                              Özdemir ASAF

Gidişiyle boşluk yaratanlardan ol.
                                                       Özdemir ASAF



0 yorum:

Yorum Gönder