What a Great Game, You Should try

10 Eylül 2011 Cumartesi

EDEBİYAT KÖŞESİ (5)

•Şimdi Fatih kalksa mezarından ne ben onu tanırım ne o beni tanır. Ama İstanbul'u Bizanslılar almış deyip tekrar savaşır.
                                                                          Necip Fazıl Kısakürek

•Mutlaka Herkes bu Hissiyatı yaşamıştır.
O yokken "hayır sevmiyorum, unuttum" deyip,
onu görünce elin ayağın birbirine dolanıyorsa; aşıksın işte.
                                                                                  Can Dündar

•Hayallerinin peşinden koş, bir gün mutlaka yorulacaklar.
                                                                              Paul Auster

‎•"Gitme..." diyebilecek kadar güçlü olmalı insan.
Çünkü hiç kimse, kaybettiklerini unutabilecek kadar güçlü değil.
                                                                                           V. Hugo

•Sakın Sana Kötüsün Diyenlere Aldırma. Bana da Gerizekalısın diyenler Oldu. Ve Ben Atomu Parçalayıp Ellerine Verdim.
                                                                                   Albert Einstein

•Erkekler kadınların ilk aşkı, kadınlar erkeklerin son aşkı olmak ister.
                                                                                    Oscar Wilde

•Bir kadının içindeki masum meleği erkek keşfeder; ama o meleğin tüm masumluğunu da yok edecek olan yine erkektir.
                                                                                       Aldous Huxley

0 yorum:

Yorum Gönder