What a Great Game, You Should try

2 Eylül 2011 Cuma

HAYATA DAİR SÖZLER

***---Mecnun namaz kılan birinin önünden geçer. ADAM: "Ey Mecnun beni görmüyor musun da? Namaz kılarken önümden geçiyorsun?" MECNUN: "Be adam ben Leyla'yı düşünürken seni görmedim, Sen Mevla'yı düşünürken beni nasıl gördün?

***---Yeter, aklından çıkar artık onu diyor kimileri. Siz de aklınızla değil de, yüreğinizle sevseydiniz anlardınız beni...

***---Bilmem ki karşılaşsak bile, Hatırlayabilir miyiz birbirimizi yeniden?
-İkimiz de artık bir başkasıyken.

***---Her insanın aynalara göstermediği bir yüzü Ve kimseye söylemediği bir hüznü vardır...

***---Cam kırıkları gibidir bazen kelimeler, ağzına dolar insanın. Sussan; acıtır, konuşsan; kanatır...

***--- Onursa Onur,  Gurursa Gurur. Hiç Taklit Yapmadım Benim Aslım Budur. Dostum Olan Yanımda, Karaktersizler Kapımın Ardında Durur.

***---"Sana ihtiyacım var..." dediğiniz kişi;
"Niçin" diyorsa gelmez,
"Ne zaman" diyosa gönülsüz gelir,
"Neredesin" diyosa mutlaka gelir.


https://play.google.com/store/apps/details?id=com.DivesApps.CommanderEnemyZone

0 yorum:

Yorum Gönder