What a Great Game, You Should try

2 Eylül 2011 Cuma

KRAL SÖZLER (3)

***---Yakışıklıya ibne, güzele kaşar dersin;
Devam et güzelim sanki tek sen mükemmelsin…

***---Beş para etmez ruhun vardı; onu da şeytana satmışsın…

***---Arkamdan onu bunu diyenlerin lafıyla vazgeçtin ya benden, şimdi o gazla devam et…

*** ---Neymiş efendim,, "Niye hiç yüzüm gülmemiş; hep asık suratlıymışım?" hayırdır? Hayat bize tebessüm ettide biz mi kahkaha atmadık.

***---Bana Kimse yaşamak İstediğimi sormadı . O halde kimse , Bana nasıl yaşamam gerektiğini
S ö y L e y e m e z . . !

***---Beni yüreklendirecek bir söz söyle şehrin tutsaklanı salayım. Kalbimden beni yüreklendirecek bir söz söyle kurşunu beynime sıkayım öylesine.

**---*Ben seninle toprağa girerim diyenleri çok gördüm, ben öyle diyenleri hep yalnız gömdüm.

***---Her genç delikanlının sevgilisi olabilir ama her genç kızın delikanlı sevgilisi olamaz…

***---Dar sokaklarda sevdama yürürken önümü kesenin kafasını keserim.


0 yorum:

Yorum Gönder