What a Great Game, You Should try

12 Eylül 2011 Pazartesi

UNUTMADAN SEVGİLİ

Ben sensizlikte bile "seni yaşıyorum" sevgili... ”

Mevsim, sonbahara akarken ben de sana geliyorum. Elimde yokluğun yüreğimde
suskunluğunla sana geliyorum sevgili. Ilık bir Eylül gecesi kentin yorgun
kaldırımlarında tanıdık kelimeler arıyorum sevdana dair. Sana dair tek bir
kelime yeterdi bana. Tek bir nefes bile gülümsemem için yeterdi bana..
Sensizlikte kanarken sol yanım, ben hep seni düşledim zembereği kırılmış zamanın
avuçlarında. Seni aradım güneşin sıcak alnında, senin ellerini aradım yağmurun
ıslak dualarında.

Unutmadan sevgili; gittin diye meteliksiz bir intiharın ayakuçlarına boynunu
büken bir kukla olmadım hiçbir zaman. Gittiğin gün kansız ve acımasız bir
ihtilalin demir kelepçeli zamanlarından kaçıp sen diye ipsiz uçurumlara
sığındım. Yokluğunda kimi zaman bir çocuk gibi koynunda ağladım kimi zaman
kirpiklerinden ıslak yağmurlara kaçtım. Sensizlikte her gece arsız fırtınalarına
göğüs gerdim ve esrarkeş yangınları sen diye koynuma alıp yüreğimde közledim
Yalnızlığının ıslak çığlıklarını. Evet, gittiğin gün sen kokan kelimelerim çıplak
kaldı dudaklarımda. Yüreğim gözyaşına asılı kaldı gözkapaklarımda. Ama hiçbir
zaman boynumu bükmedim yokluğuna. Pes etmedim sensizlikte kıyılarıma vuran
hasret dalgalarına. Direndim, savaştım yalnızlığınla. Kan revan içinde kalsam
da, bilmediğim fırtınalarda sensiz savaşsam da ben hiçbir zaman “ yalnızlığına “
yenilmedim sevgili...

Seni benden alan kadere,
Tek bir kelime etmeden
Seni içimde
yaşatacağım.
Çünkü ben senin

“ Bedelini yüreğimle ödediğim
En masum günahındım…”


0 yorum:

Yorum Gönder