What a Great Game, You Should try

12 Eylül 2011 Pazartesi

SENİ SEVİYORUM, ÇÜNKÜ...

Seni Seviyorum, Çünkü;

Her sabah kalktığımda yaşamak için tek nedenim, sen varsın.
Fakat seni sevmek için binlerce nedenim var...


Seni Seviyorum, Çünkü
Sensiz bir yaşamı artık düşünemiyorum...
Sensiz bu kuru dünyada yaşamaktansa,
ölümün soğuk nefesini öpmeyi
bir daha hiç seni görmemektense hayata arkamı dönmeyi
tercih ederim...


Seni Seviyorum, Çünkü
Ne zaman bir aşk şiiri duysam, mısralardan sen akıyorsun...
Ne zaman eski bir şarkı gelse kulağıma,
Gitar telleri arasından süzülen notalar, seni getiriyor bana...


Seni Seviyorum, Çünkü

Gözlerinin içinde binlerce yıldız,
Gecenin karanlığını delip geçiyor...
Bana bakarken kendimi yıldızlara tepeden bakıyor gibi hissediyorum...


Seni Seviyorum, Çünkü

Bu kadar nedenden sonra bile SENİ ne kadar SEVDİĞİMİ anlatamadım…



0 yorum:

Yorum Gönder