What a Great Game, You Should try

11 Ekim 2011 Salı

AĞLAMAK İSTİYORUM BUGÜNLERDE

Ağlamak İstiyorum Bugünlerde...
Sevginin ağır bastığı, nefretle karışık,
Acıyla, hasretle karışık ama buram buram aşk kokan duygularımla,
Ağlamak istiyorum.
Kalbimde, beynimde ve şuurumda biriken,
Velhasıl bir atom bombasına dönüştüren bu basınç,
İstiyorum ki; göz yaşlarımla boşalsın,
Boşalsın ki tomurcuk göz yaşlarımla adını yazıp, yanaklarıma,
Huzura ulaşabileyim...
Ağlamak istiyorum bu günlerde.
Taze tomurcukların açmak istediği,
Hastanın ilaç,
Düşkünün dua beklediği...
....gibi ağlamak istiyorum bugünlerde.
Patlasam belki ve belki paramparça olursa bütün birikenler,
Saçılan parçacıklar anlatacak her şeyi,
Belki anlamayacaksın,
Belki anlamak istemeyeceksin,
Ama ben yine de ağlamak istiyorum bugünlerde.
Taze tomurcukların açmak istediği,
Hastanın ilaç,
Düşkünün dua beklediği...
....gibi ağlamak istiyorum bugünlerde.



0 yorum:

Yorum Gönder