What a Great Game, You Should try

22 Ekim 2011 Cumartesi

KILIÇDAROĞLU İSTİFA KONUSUN DA ÇARK ETTİ

Hakkari'de 24 askerin şehit olduğu çatışmanın ardından yaptığı açıklamada hükümeti istifaya çağıran CHP lideri Kılıçdaroğlu, yine çark etti.

Hakkari'de 24 askerin şehit olduğu çatışmanın ardından yaptığı açıklamada hükümeti istifaya çağıran CHP lideri Kılıçdaroğlu, yine çark etti. Kılıçdaroğlu, 'Ben hükümeti istifaya çağırmadım" dedi.
Mehmet Ali Birand'ın hazırladığı 32. Gün programına konuşan CHP lideri Kılıçdaroğlu, hükümeti eleştirdiği ve sonrasında istifaya çağırdığı konuşmasına gelen tepkiler üzerine geri adım attı.Mehmet Ali Birand'ın kendisine istifa sözünü hatırlatması üzerinde 'Ben hükümeti istifaya çağırmadım" diyen Kılıçdaroğlu, 'Böyle bir durumda normal demokrasilerde hükümet gereğini yapar" ifadesini kullandığını belirtti.
Kılıçdaroğlu'nun istifa çağrısı sosyal paylaşım siteleri başta olmak üzere çeşitli kesimlerin tepkisine neden olmuştu.
Kılıçdaroğlu'na son tepki gösteren de istifa çağrısının muhatabı Erdoğan olmuştu. Bugünkü basın toplantısında muhalefet partilerinin makul çözüm önerileri getirmek yerine terör olaylarını hükümete saldırmak için bir araç olarak kullandığını savunan Erdoğan, şu şekilde Kılıçdaroğlu'na cevap verdi:
“Siyasi partilerin dünkü acıyı bir siyasi ranta çevirme gayreti son derece manidardır. CHP Genel Başkanı hükümeti sorumlu tutmak gibi bir kolaycılığa girmiştir ve terörü yüreklendirecek hükümet istifa davetinde bulunmuştur. Bu en açık ifade ile fırsatçılıktır."

ROTAHABER



0 yorum:

Yorum Gönder