What a Great Game, You Should try

11 Ekim 2011 Salı

EN GÜZEL AŞK SÖZLERİ

*Aşk, yalnızca onunla birlikte olmak değildi.
Herkesi ona benzetip, hiçbirini onun yerine koyamamaktı.

*Sen sevdiğin için sakın utanma. Çünkü utanması gereken; sevildiğini bildiği halde sevmesini bilmeyendir.

*Tabaklarda kalan son kırıntılar gibiydi sana olan sevgim.. Sen beni hep bıraktın; Bense hep arkandan ağladım.

*Bir gün benden şikayet ettiğin ne varsa. Özleyeceksin...

*Olmadı bu gidiş , Ben bu Aşk'ı saymıyorum ...

*Ya kal, ya da git. Ama sakın '' bekle gelirim'' deme. Çünkü ben, şimdiye kadar giden birinin, geri geldiğini hiç görmedim.

*Sevmek; güzel birinde aşkı aramak değil, bir başkasında kendini bulmaktır.

*Gitmek isteyeni bırak gitsin... Dönerse, Daha uzak bir yere bırakırsın.

*"Birlikte olmayı hakketmeyen milyonlarca insan yan yanayken,
Ben neden hala senden ayrı nefes alıyorum?

*Senin için değildi yaptığım onca şey, Sadece sen zannettiğim kişi içindi.

*Gel dedim. Uzak dedi. Bilemedi. Gün gelecek, uzak dediği kadar bile yakın olmayacağım o'na.

*Şimdi beni uçurumdan atsan, düşene kadar aklımdaki tek şey; sırtıma değen ellerin olurdu.

*Rüzgâr bile incitmekten korkarak teğet geçmişken saçlarını ben nasıl ikna edeyim dokunmak için parmaklarımı.

*Ayrılık kaçınılmaz bir sondur, kimse istemez ama gereklidir. Çünkü hayat olduğu gibidir; olması gerektiği gibi değil.

*Hani gönlümden kopan o yaprak vardı ya. Şimdi rüzgârın oyuncağı oldu.

*Neyse. Gittiğinde en üzüleceğim kişi, en başta gitti. Şimdi kim giderse gitsin. Ondan uzağa gidemez ki.

*Neyine bağlandım ki bu kadar...
Bana bakmayan gözlerine mi?
Yoksa benim olmayan kalbine mi?



0 yorum:

Yorum Gönder