What a Great Game, You Should try

11 Ekim 2011 Salı

SENİ KALBİMDE HİSSETMEK...

                                         S eni kalbimde hissetmek
                                         E llerini tutmak istiyorum
                                         N eden niçin demeden
                                         I smini haykırmak istiyorum
                                            ...
                                         S eninle yasamak istiyorum
                                         E n güzel duyguları
                                         V e sonsuza dek bu hayati
                                         I cimdeki bu boşluğu
                                         Y alniz seninle doldurmak istiyorum
                                         O lur olmaz diye düşünmeden
                                         R esimlerle değil seninle olmak istiyorum
                                         U yumadan her gece
                                      M ümkün olmadığını bile bile benim olmanı istiyorum.



0 yorum:

Yorum Gönder